OPINIE KLIENTÓW – NAJLEPSZA REKLAMA

INTERNET NAJSKUTECZNIEJ SPRZEDAJE BAZĘ NOCLEGOWĄ

OPINIE KLIENTÓW NAJLEPIEJ JĄ REKOMENDUJĄ

a my znaleźliśmy sposób na połączenie tych dwóch narzędzi dla Państwa korzyści.

Każdy właściciel obiektu wczasowego wie, że od kilku lat noclegi najskuteczniej sprzedaje się przez internet, głównie poprzez portale turystyczne i reklamę strony w google.
Ostatnio jednak forma tej sprzedaży nieco się zmienia. Oprócz samej informacji o noclegach klienci, minimalizując ryzyko błędnego wyboru, coraz częściej szukają również rekomendacji i opinii o poszukiwanych obiektach.
Najczęściej próbują je znaleźć na większych portalach lub po prostu wpisują zapytanie w wyszukiwarkę. Niestety, większość serwisów turystycznych nie posiada opcji dodawania opinii, czego przyczyn można się doszukiwać w obawie przed tzw. „czarnym pijarem”, czyli „obsmarowywaniem” przez konkurencję i wszelkiej maści „życzliwych”. Obawa jest niestety uzasadniona.

OPINIE KLIENTÓW – unikalna oferta promocji obiektu

Znaleźliśmy sposób, by wartość i atrakcyjność Państwa oferty skutecznie sprzedać wykorzystując zadowolenie i pozytywne opinie Waszych klientów.
W serwisie nadmorzem.net.pl nasi Goście (czyli Państwa klienci) mogą zamieszczać opinie, ale tylko Ci, których o to poprosimy.
Działa to w bardzo prosty sposób:
- w panelu administracyjnym nadmorzem.net.pl klikamy zakładkę „opinie”
- wpisujemy maila osoby, którą chcemy poprosić o opinię i klikamy „wyślij zaproszenie”
- system wyśle maila z odnośnikiem do dodania opinii, będzie on aktywny przez 7 dni
- mail taki zostanie zapisany w bazie danych i system nie pozwoli użyć go szybciej, niż przed upływem 6-ciu miesięcy

W ten prosty sposób otrzymujemy rzeczywiste opinie naszych prawdziwych, zadowolonych gości. Nawet jeśli w garncu miodu znajdzie się czasem łyżka dziegciu, to uzyskamy realną podpowiedź jak poprawić jakość naszych usług nie tracąc wiernych klientów.
Zaproszenie do wyrażenia opinii najlepiej wystosować tuż po wyjeździe Gości – dziękując im za pobyt i opisując cel naszej prośby. Na Państwa życzenie dostarczymy gotowy szablon Zaproszenia do wyrażenia opinii.

JESZCZE WIĘCEJ OPINII – bądź obecny w całym Internecie

Dla podniesienia skuteczności naszych działań możemy pozytywny wizerunek naszego obiektu rozpowszechnić w internecie wykorzystując inne dostępne narzędzia jak:
tworzenie wątków z pozytywnymi opiniami na poczytnych forach internetowych, np. forum.gazeta.pl, forum.o2.pl, kafeteria.pl i innych
pozycjonowanie stron/wątków z opiniami w wyszukiwarce
odpowiadanie na już istniejące negatywne opinie

WYPRZEDŹ KONKURENCJĘ – zapełnij internet pozytywnymi opiniami na temat swojego obiektu!

Posted in Informacje, Różne by admin at Czerwiec 10th, 2013.
Tags:

Comments are closed.