Wakacje tuż tuż, zadbaj o reklamę

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Czy jesteś pewny, że zrobiłeś wszystko, by zareklamować swoją ofertę? Możliwości jest przecież mnóstwo:

1. reklama w dużych serwisach turystycznych
2. linki sponsorowane w google
3. wpisy gościnne w poczytnych serwisach
4. dodanie strony do dobrych katalogów internetowych
5. reklama szeptana na tematycznych forach

To tylko najważniejsze i wydaje się, że niezbędne punkty. Jednak patrząc na nie od strony finansowej wydają się nie do zrealizowania dla przeciętnego obiektu. Same wpisy reklamowe w serwisach turystycznych to wydatek od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.
Linki sponsorowane – tu możemy sobie dowolnie ustalić budżet. Należy jednak pamiętać, że niski budżet = niski efekt. Dużo tu zależy też od konfiguracji, a do tego trzeba doświadczenia i czasu.

Jeśli szukasz pomocy w wyżej wymienionych czynnościach, zadzwoń. Pomożemy!
Zobacz jak powinny wyglądać przykładowe, dobre wpisy w katalogach stron:
http://www.frets.pl/sport,i,turystyka/morskie,chaty,s,4038/
http://katalogxxx.pl/strona,5387,wwwafrpl.php
Czym powinien się charakteryzować dobry wpis?
- unikalny i konkretny opis na temat
- link do strony nie powinien byś słowem lub frazą kluczową, typu: Rowy noclegi, Rowy domki letniskowe, wczasy nad morzem. Najlepiej jak będzie nazwą własną lub adresem strony www.

Posted in Informacje by admin at Marzec 30th, 2015.

Comments are closed.